Planerad utskrivning?

Idag tänkte jag pallra mig hemåt, skriva ut mig. Om de tillåter det dvs.
Allt för att få umgås det sista lilla med Anna och Izzi innan de flyttar.
Det är kanske tokigt (eller helt logiskt?) att jag kommer sakna dem. Det kommer bli konstigt att inte tänka i "barn-banor". Att kunna ta ut alla pluppar ur vägguttagen. Bort med haspar och sånt.
Det här är ett slut jag aldrig trodde jag skulle vara med om.

Men som sagt, lite tid får jag med dem innan de åker. De åker långt...


Nej, nu ska jag inte deppa ihop det första jag gör på morgonen.
Idag blir det hemfärd iaf. Jag ska äta nudlar och grillad kyckling och jag kommer bli mätt som en plätt.
Får se sen om jag drar till Jools, han har ju ändå mina hemnycklar.

Jaja, jag hör av mig sen. Puss....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0