Ikea 1.1

Idag mår jag lite bättre. Känner dock fortfarande av hjärtklappningen och nervryckningarna.
Men inte ger jag upp för det, nu sitter jag med en kopp kaffe och kollar IKEAs hemsida.
Jools vill åka dit idag.

Jag har tänkt länge på att åka till IKEA men jag vet inte om just idag vore en så bra idé. Som sagt, jag skakar fortfarande och magen är lite upp och ner.
Jag får väl bita ihop och göra det bästa av situationen. Som sagt, en tur till IKEA skulle vara väldigt nyttig. Massa småsaker som behövs.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Scrubs.
Puss


Kommentarer
M

Jag tänker på dig ibland och undrar hur allt kunde bli som det blev. Krya på dig, jag hoppas att du blir bättre snart <3

2014-01-19 @ 21:31:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0