Update^^

Längesen sist jag skrev nu. Men saker har varit upp och ner, hit och dit, och tjofaderittan fanders. Men också bra.
Mycket pendlar just nu och jag försöker hitta till en vardag som fungerar för mig. Med balans i både relationer och konsumering.
Jag bor med finaste Jools nuförtiden och det går över förväntan. Älskar honom så ofantligt mycket.

Katterna mår bra (Råsa och det lilla (stora?) tillskottet Felix), jag jobbar på mina issues och försöker mig på det här med att "ta en dag i taget" och inte tänka allt för långt fram.
Jag hoppas det kommer ge resultat i slutändan.

På måndag läggs jag in planerat på 51:an igen och då kan det hända att det blir en del bloggande. Eller så väljer jag att skärma av mig från omvärlden och sticka istället.
Jaja, vi får se hur det blir.

Tjingeling så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0