Update

Då var helgen här. Förutom en släng negativa saker i veckan så är fredagen faktiskt helt okej. Jools är hos sina föräldrar på födelsedagsmiddag och hans mamma (som hade födelsedag häromdagen) fick välja mellan två sjalar jag gjort (hon valde BÅDA! :D)
Känns sjukt bra.

Jag själv har diskat och kollat American Dad och ätit nudlar. Nu tar jag det lite chill med radion i bakgrunden.
Ska försöka göra nånting mer vettigt ikväll, men som det känns nu så lutar det mot att inte göra nånting mer alls, utan göra det imorgon efter jobbet istället.
3 timmar jobb (8.15-11.15). Såååå onödigt men enligt chefen så är det så det får bli. Suckåstön.
Ska försöka klämma in en lunch med farsan därefter tänkte jag.
Får se hur det blir.

Pusstuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0