TBS

Söndag. En dag för mjukisbyxor och tshirt.
Inget inplanerat, inget jag måste göra.
Idag kanske jag äntligen kan låta humöret styra litegrann. Ända sen jag kom till avdelningen har jag kännt mig begränsad, spänd och i princip bara väntat ut tiden tills jag får komma hem och göra någon nytta.
80 spänn per dag och jag känner inte att jag har utnyttjat de förmåner som ges för de pengarna. Samtal, måltider, mediciner...
Har egentligen bara suttit vid datorn och oroat mig för allt jag måste göra när jag kommer ut.
Har inte ens tagit mig i kragen och stickat eller spelat GameBoy (två saker som jag vet får mig att tänka på annat).
Nej, nån ändring måste det bli, på nåt sätt. Jag måste börja ta hjälpen jag erbjuds och inte underskatta min förmåga att bli bra igen.

Men idag är det svårt. Började kolla igenom Facebook på gamla bilder och hittade denna. Vet att jag missade "tbt", men idag blir det "throw back Sunday" istället.
Kan inte sluta tänka på hur mycket jag vill ha tillbaka min smala kropp.




Kommentarer
svägerskan

Du va inte snygg då du hade anorexia!

End of story!

Vi ska göra om dig baby bygga upp en stark kropp!

Puss chica!

2014-02-09 @ 10:09:12
URL: http://crazycatprincess.blogg.se
Louise wennberg

Är det på scä ? Känner igen mej hoppas du snart mår bra igen kramar louisec

2014-02-09 @ 10:32:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0