Back to reality

En sväng till jobbet idag då. Ska bli så trevligt och kul att träffa alla igen, har ju typ inte jobbat på nästan 2 veckor nu pga inläggning och annat.
Så nu har jag 4 intensiva dagar framför mig.
Går dock dit med lite skuldkänslor, då jag har en arbetsintervju imorgonbitti. Hur i helskotta ska jag kunna lämna alla där? Lämna de boende? Säga hejdå till mina kollegor som funnits där och stöttat mig under mitt jobbiga mående?

Wellwell, man ska inte ropa hej, jag har ju faktiskt inte ens varit på intervjun än, är ju långt ifrån säkert att jag får jobbet.

Nej, nu ska jag fixa i ordning mig det lilla sista och pussa på Jools innan jag drar. Det blir en lång dag idag.

Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0