På gott och ont.

Somnade till South Park igår. Ganska så mysigt.
Dock vaknade jag i mina detox-svettningar imorse. Det är sjukt hur kroppen renar sig själv. För jag antar att det är det den gör, renar sig från alkoholen. Svettas ut alla gifter.
Men inte fan är det kul för mig att vakna i genomblöta lakan och frysa. Pinsamt också, men tur att ingen ligger bredvid mig.

Igår var Anna och Izzi förbi. Äntligen fick jag pussa och mysa med Izzi som jag inte träffat på jättelänge! Var så skönt att få burra in näsan i hans lilla hals och klappa på hans lilla rumpa (ja ni får ta det). Älskar honom så ofantligt.

Min andra lilla (stora?) älskling var här också. Fipplade lite med datorn och tog en promenix till Lidl. Mysigt värre! Förutom att min rumskamrat envisades med att vara på rummet hela tiden så att man inte kunde prata ostört (mummel).

Anyhow. Idag blir det först lunch med mamma och mormor, sen bär det av för att fixa personbevis. Jag och Anna ska nämligen skilja oss.
Ja, ni hörde rätt.
Det är ett gemensamt beslut och vi båda känner oss nöjda med det. Självklart är det tråkigt att vi inte fått det att funka, men sånt är livet. Bättre skiljas och vara vänner än att fortsätta och vara ovänner.

Så. Nu vet ni det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0