Nej, fan.

På begäran togs förra inlägget bort.

Anyhow, har sovit som jagvetintevad inatt. Oroligt, drömfyllt och inte särskilt bra. Vaknade gjorde jag med samma känslor.

Jag känner mig sjukt naken utan min telefon. Riktigt jobbigt. Allt har försvunnit. Mitt liv, mina kontakter, mina bilder på Izidor, alla inbokade möten, mobilbank-appen... Så sjukt onödigt och dumt.
Telefonen var mitt sätt att hålla saker och ting organiserat. Att ha påminnelser. Att kunna skriva ner viktiga saker.

Nu istället måste jag fixa en ny. Ifs är det roligt med ny lur, men jag har fan inte råd just nu. Sjukskriven och försäkringskassan tar ju tid på sig som vanligt.
Så att behöva fixa en ny telefon är något jag verkligen hade kunnat vara utan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0