Morgonstund

Godmorgon!
Idag är det äntligen en vanlig dag och helgdagarna är slut. Man blir ju tokig på alla affärers bisarra öppettider när det är dec/jan, de tror typ att ingen vill handla.
Anyhow. Idag blir det lunch med mormor och sen får vi se om jag drar ut till Jools för lite mys och pyssla om honom. Han är typ lite hängig just nu så jag tänkte att jag kunde komma förbi med daimglass och redbull.
Men jag får se, det är ju en bit ut till Haninge (där han bor) och imorgon kommer jag vara ifrån avdelningen nästan hela dagen, så det blir till att känna efter hur mycket jag orkar (mentalt).

Var ännu en jobbig kväll igår. Pratade med Anna om vad hon tar med sig och vad hon lämnar kvar när hon flyttar. När hon berättade att hon tar vår gemensamma lilla katt Fizan så sprack bubblan och jag grät som ett litet barn. Råsa kommer bli ensam. Jag kommer bli ensam.
Hon tar med sig både Izzi och Fizan. Jag önskar hon kunde lämna någon av dom men det går ju inte. Fizan är Izzis och Izzi kan hon ju verkligen inte lämna. Tyvärr.
Allting är så verkligt nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0