Lunch med moder min.

Så har man varit på lunch med morsan. Caesarsallad fick det bli. Kommer inte ihåg vad stället hette, nånting med "ciao ciao". Mando? Mundo? Mongo? Äh, kommer inte ihåg...

Anyhow, det var supermys och trevligt och efter det gick vi på en liten shoppingrunda på Kungsholmen. Slutade med att jag kom tillbaka till avdelningen med massa smink och ett par byxor.
Sjukt nöjd, även om det sved lite i plånboken!
Om inte allt för lång tid hoppas jag att försäkringskassan ger mig cash. Såhär kan man ju inte ha det.
Har ju räkningar att betala liksom.

Nu är jag iaf tillbaka på avdelningen lagom i tid till 14-fikat. Med andra ord, coffee-time!!
Om några timmar kommer mormor med lite stuff och imorgon blir det lunch med pappa och lillasyster.
Mina nära och kära <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0