iPhone 4 och tjafs

Av någon anledning blir det fler inlägg när jag ligger inne. Kanske för att det inte finns så mycket här att göra.

Anyhow, idag blir det lunch med bästa farsan och sen kommer bästa stora lillasystern förbi med sin gamla iPhone som jag ska få låna. Ska bli sååååå skönt!
Plus att jag då kan köpa billigare skal, haha! iPhone 4 är ju typ utread till tusen och likaså skalen. Så kul ska det faktiskt nästan bli, trots att den är lite använd och trasig.

Bråk bråk bråk och tjafs. Är så oändligt trött på det här nu. Vill bara spola fram nån månad eller två då förhoppningsvis allt det här har lagt sig och blivit bra. Då förhoppningsvis jag bor själv igen i min egna lägenhet.
Då jag fått tillbaka min fristad, min återkomstpunkt, min trygghet.
Drömma kan man ju iaf.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0