In spirit golden.

Somnade så tvärt igår att det nästan var läskigt. tur att jag var i sängen iaf och inte satt i allrummet iaf.

Igår hade jag ett mental breakdown och bara grät och grät. lyssnade på I Blame Coco och lät tårarna rinna.
Nåt som är jobbigt, och kanske till och med dumt när jag är ledsen är att jag ofta säger till mig själv (ibland högt ut) att gaska upp mig och skärpa mig. Och jag gör det också.
Torkar tårarna och låtsas som om ingenting har hänt.


Så blev det igår. Ingen märkte mig.
Fick höra av en sjuksköterska att jag verkade samlad och att det var jättebra.
5 min senare stod jag framför spegeln med rödgråtna ögon.
Det är intressant hur det kan svänga så.

Det är mycket nu.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0