Depp

Igår kväll började allting sjukt bra. Jools var hemma, hade tänt ljus, diskat och städat lite. Mao allt jag borde ha gjort innan jobbet igår.
Love him for that!

Hursomhelst... Inatt var det väldigt väldigt jobbigt. Otroligt jobbigt och jag mår nu som jag förtjänar när man har satt i sig ca 5-6 dagars medicin på en gång.
Ja, jag gjorde det igen. Men den här gången ringdes ingen ambulans eller nåt sånt.
Kanske lika bra, jag överlevde ju (hmm). Lite svag i benen och snurrig bara. Det är tydligen effekten. Sen om hjärtat har knasat vet jag inte, var ju kalium med i kompotten.. Surt men vad ska man göra?

Usch vilket deppigt inlägg det blev. Nu ska jag hoppa och väcka pälsk så han kommer upp och går till skolan som han ska!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0