Arla

Uppe med tuppen idag. Vet inte riktigt varför, kanske för att jag tog nattmedicinen redan vid 21 igår.
Tur som sjutton att de ställer fram kaffe vid 6 iaf. Tyvärr är det bara en kanna, men är man i god tid så får man sig en kopp eller två.
Borde väl somna om, men har verkligen ingen ro i kroppen.

Anyhow, idag kommer Sessan och Jools och ska spela UNO och fika med mig. Ska bli jättetrevligt och jag är taggad!
Innan dess har jag satt mig fan på att tvätta och gå till donken. Får se om jag pallar donken, men tvätta ska jag iaf. Punkt.
 
Sen kan jag också berätta att självklart var mitt simkort för litet för Klaras mobiltelefon = jag har ingen iPhone. Ska se om jag lyckas orka ta mig till Teknikmagasinet i eftermiddag också, för att köpa en adapter. Behöver verkligen en bättre telefon. Eller om mormor skulle kunna hjälpa mig med en ny. Aja, får se hur det blir. Men bara så ni vet så kan jag inte ta emot sms från alla just nu. Vissa försvinner i cyberrymden, bland annat de som kommer från iPhone.
Än så länge verkar bara Jools mess komma fram.
 
Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0