Kalas och sjuklig

Idag är det kalas för lillkillen och jag vaknar med illamående och en bubblig mage. Har redan spytt en gång, och varit på toa två.
Känns ju bra att det kommer en massa folk hit idag... I värsta fall får jag bosätta mig i sängen med en hink och stänga dörren. Mysigt liksom.
Men vad gör man... Det är som det är och att ställa in kalaset känns inte heller rätt när det är så många som kommer...
Säkert bara nån infektion eller nåt, men kul är det ju verkligen inte.
Ska försöka få i mig lite youghurt om en stund.

Prat om att åka till Jools ikväll också, vilket jag verkligen, verkligen vill. Men vi får väl se hur dagen artar sig. Är jag kräksjuk så tänker jag inte ligga där och spy. Vore pinsamt....
Anyhow.Updates kommer väl senare, i varje fall nås jag på mobilen idag.
Puss 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0