Godis

Idag har varit en dag av mycket mycket blandade känslor. Först träffade jag mamma och åt lunch. Fick lite ansiktsgrejer och blev mätt i magen. Sen bar det av tillbaka till avdelningen. Skippade middagen för att jag fortfarande var mätt av lunchen och åt lite godisnappar istället.
På kvällen kom min kära mormor och hälsade på på avdelningen och hade med sig ännu mera godis. Så ikväll har jag svullat som aldrig förr. Hade jag inte diabetes innan så har jag garanterat det nu!
 
Och till råga på allt så håller jag på att få två visdomständer, och det gör satan i gatan förbannat jävla ont.
Så ont att jag inte ens vet vart jag ska ta vägen. Hela huvudet blir lidande och går omkring med en ständig molande huvudvärk.
It sucks!
Hoppas bara jag slipper gå till tandis och dra ut dom, för det har jag fan inte råd med nu när jag är sjukskriven. Får skrapa trisslotter i massor isf.
 
Imorgon fyller världens finaste lilla pojke ett år också! Vår finaste lilla Izidor. Tänk att det gått ett helt år sen du kom till världen med en entré som gjorde oss alla livrädda.
Men det gick ju bra till slut och du blev en liten kille att älska. Som alla älskar. Som är så jävla älskad.
 
 
                                 
Izzi nyfödd                                         Izzi snart 1 år
 
 
/J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0