Första gamla jobbdagen

Första jobbdagen på en månad pga sjukskrivningen. Problemmage och stress det första som hände.
Känns verkligen som att jag blivit inkastad på två röda och ska göra allt helt plötsligt. Tre stora saker på två dagar. Hinner gör jag, definitivt. Men det ger mig en stor klump i magen av allt ansvar. Fattas bara att allting kraschar igen och att jag blir inlagd. Just nu när så mycket ansvar ligger på mina axlar.
Aja, inte mycket att göra. Det som händer händer.
Är nyfiken på att veta vilka som läser också? Skriv gärna en liten kommentar :)
Puss



Kommentarer
Mari

Skynda långsamt. Kram

2013-09-02 @ 21:27:40
Mari

Skynda långsamt. Kram

2013-09-02 @ 21:42:13
Sultan

Kor råmar, åsnor skriar

2013-09-02 @ 22:11:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0