Fools Game.

Jag har satt så mycket på spel. Hela mitt liv är en enda stor lek just nu.
Lögner och sanningar blandas ihop så mycket att jag inte ens vet vad som är riktigt.
Jag längtar till vardagen fastän jag är livrädd för att vara vardaglig. Livrädd att fastna i ett vardagligt mönster där allting går på rutin. Det som är på spel är mitt liv. Många saker jag gjort, gör, kommer göra som spelar in i hur vardagligt mitt liv kommer bli.

Avdelningen är en "frizon" men på något sätt lyckas demoner och känslor tränga sig igenom slussen. Kanske kommer de när man öppnar ett fönster.
Eller när någon får besök.
Hursomhelst är de här och de plågar oss allihopa.


(Och svälten är ett faktum. Anorektikern i mig är tillbaka.)

/J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0