På avdelningen igen

På 51:an igen. Trött som ett as och ingen ork till nånting. Funderar på att lägga mig och vila en stund, men fryser som ett as så vettefan om man kommer kunna somna.
Det är ruggigt här.

Men avdelningen är fin. Lite julpyntad sådär. Man får ett lite varmare intryck än förut faktiskt. Själv har jag noll julstämning i kroppen. Bland annat för att jag typ inte kommer kunna köpa julklappar till någon i år. Inte till någon alls.
Det suger verkligen.
Förtjänar inga julklappar heller. Verkligen inte.

Det har varit ett väldigt jobbigt år. Nog det värsta i mitt liv. Jag kan bara hoppas att 2014 blir bättre, men det är ändå bara siffror i almanackan. Vad skulle det göra för skillnad liksom?

Nu blev det deppigt här. Jag ska dra nåt gammalt över mig istället.

/J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0