Egentid

Morgonradio och kaffe. Ja, det är inte ofta man kan avnjuta en morgon utan måsten och tvång. Men idag är det faktiskt en helt vanlig, tidig, morgon med inga måsten och inga åtaganden.
Vad jag gör uppe klockan 6 kan man då fråga sig, men det var helt enkelt så att jag vaknade då.
Finns mycket att syssla med som är roligt på morgonen. Logga in utan kötid på qx är bara ett exempel, haha!

Skämt åsido, det är en dag av lugn och ro. En dag av god mat och toabesök utan stress.
Självklart saknar jag Anna och Izzi och det är tomt utan dom, men ibland är det faktiskt skönt med lite "egentid". Det är något som kommer sällan nuförtiden då jag är lite rädd och skeptiskt till mina egna "hjärnspöken" och gärna sysselsätter mig/träffar folk.

Nej, en till kaffe och kanske lite frulle på det här. Ses i decemberdimman!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0