Blixtvisit

Det blev en kortvisit på 51:an den här gången. Känns skönt och bra faktiskt. Det är också bra att jobbet inte har påverkats av inläggningen. Hoppas på att kunna göra nåt liknande nästa gång jag har planerad inläggning. Det verkar ju funka för mig liksom!
Nu sitter jag med en MixxedUp Light (energidryck) och väntar in lunchen (som blir:kaffe).
I eftermiddag blir det lussebullebak med mormor och Jools. Ska bli myspys!

Så bortser man från förkylningen och några smådemoner i huvudet kan det här bli en riktig toppendag.
Frihet, lussebullar och bra sällskap.
Ska våga mig på en julöl också tänkte jag. Usch, hatar att ha börjat räkna kalorier igen, men det är som det är.

Nu ska jag sluta svamla och göra mig i ordning och packa. Tjingeling!

/J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

No need to argue, anymore.

RSS 2.0